Thursday, June 08, 2006

Skägg och irritation

Jag längtar så efter att få raka mig i slutet av augusti, mitt skägg spretar åt alla håll även om man trimmar det så det ser...tja...ett ord man kan använda för att beskriva det är fult. Man känner sig verkligen ovårdad och oattraktiv. En tjej som jag i normala fall skulle gå fram och snacka med känns det ganska meningslöst att ens försöka med när jag har skägg. Jag funderade på att odla lite rejälare även innan jag gick med i fadderiet men blev aldrig av, jag höll det till ett litet skägg på hakan, vilket kanske var lika bra, hade varit klart mer negativ till att gå med i fadderiet om jag visste att det skulle vara så här, lär inte bli en gång till...

Menmen, är man med i fadderiet så är man, bara bita ihop...en sommar ingår väl i priset man betalar. Resten av fadderiandet är riktigt kul men skäggandet...vad jag längtar...

Vad irriterande det är när ens känslor verkligen inte vill sammarbeta. Ibland går de åt ena hållet när man vill åt det andra...andra gånger går de åt andra hållet när man vill åt ena.

No comments: