Thursday, June 08, 2006

Sista tentan är över

Igår var sista tentan, logik. Jag tror den kan ha gått, det hänger på om de godtar en sak eller inte. Skrev på nästan alla poäng men jag tror att jag kommer hamna ungefär på gränsen, frågan är på vilken sida av gränsen.

När sista tentan var över så tänkte jag att det vore trevligt att fira lite så Jenni, Joosha, Markus och jag käkade tacos, spelade lite spel. Sen var Markus tvungen att plugga men resten av oss såg Van the Man, eller som den heter på engleska Van Wilder, hos Jenni. Vilken kille vill inte vara som Van? :)
Mycket trevlig kväll, blev lite deppig när det verkade som att ingen kunde och funderade på att ställa in allt, folk var iväg, jobbade eller var tvugna att plugga, men fyra pers var helt lagom. Enda felet med tacos är att det blir så dyrt, igår kostade 42:-, men det är ju så gott :)

En låt alla borde lyssna på är den här, den får sin riktiga charm efter att ha loopat i typ 1-2h eller så. Hade igång den igår i typ 2½h eller något sådant, kändes jättekonstigt när man väl slog av den :)

Idag och imorgon blir första dagarna på ett bra tag när jag inte har pluggpress på mig, känns ganska underligt men så ofantligt skönt. Idag ska jag nog inte göra speciellt mycket nyttigt, pilla lite med nollehandboken men inget mer.

No comments: