Friday, July 28, 2006

Sista dagen

Idag är det sista dagen här på jobbet, please shout in joy to continue. Det har varit en intressant period, var mitt första proggjobb så jag var ganska orolig för om jag skulle trivas eller inte. Om jag inte hade trivits så hade det blivit ganska jobbigt, min utbildning är inriktad mot just programmering och mjukvara så hade jag inte trivts här så funderade jag på att dra iväg nånstans, helst långt bort, ett år och fundera på vad jag ska göra av livet egentligen. Nu slipper jag funderandet över livet men jag är sugen på att dra iväg nånstans i alla fall. Inte gjort någonting den här sommaren, lite småtråkigt. Men det blir ju Wacken på tisdag så något kul blir det i all falla :) Röj åt folket.

Blir inte mycket vila i sommar, hade två dagars ledighet innan jobbet drog igång. Iväg till skärgården i helgen, sen tyskland en vecka och efter det lär arbetet dra igång på allvar. Man kan sova när man är död ;)

No comments: