Sunday, July 09, 2006

Helgen är slut

Nu är helgen slut, imorgon drar allvaret igång igen. Då måste man gå upp när väckarklockan ringer, man måste fixa lunchlåda och en massa annat. Man måste vara en sån där produktiv människa som man försöker att undvika att vara på helgerna helt enkelt. Men det har varit en väldigt lagom helg. Det regnade i lördags vilket hindrade mig och Fredrik från att spela Tennis så det blev biljard istället, typ 40min eller nåt, kändes riktigt bra. Börjar bli jämnbra med Fredrik vilket är rätt kul i och med att jag klassar honom som rätt bra. Tennisen det blev av idag istället, dock så jag småskeptisk mot tejpen på mitt racket. Spelade i typ en timme idag och skavde av hud från en bit av tummen, tror att tejp är betydligt greppvänligare än trä så jag måste ner på stan och inhadla ny tejp någon dag här. Hade utbyte av massage med Jenni idag, var riktigt skönt, så nu är det stela i nacken o axlarna som plågat mig i en vecka borta, hoppas det förblir borta ett tag.

Usch...vill ha längre helg. Men veckorna går lite fortare nu när Rafal, en polsk kille som är riktigt trevlig, har slagit sig ner i mitt rum. Kvällarna går fort när man pratar med trevligt folk eller träffar kompisar så om dagarna också går fort är det snart helg igen, yay.

Dags att sova nu...uppe för sent som vanligt. Får väl se om man drömmer om något trevligt som en solstråle, man kan ju hoppas iaf.

No comments: