Friday, March 23, 2007

Tentor, dömd och gym

Jag skrev två tentor här i tenta-p, tog båda :) Blev en 3a i logiken och en 4a i kompopten...det får duga. Jag trodde jag skulle få bättre i logiken, det kändes riktigt bra men det är väl inte riktigt min grej helt enkelt. Hoppas att fortsättningskursen inte ger alltför stora problem...den verkar helt sjukt tråkig men är bara bita ihop. Läser även foa och avancerad webbprogrammering...foan är smådryg men ska nog gå, bättre än logiken iaf, avancerad webbprogrammering kan nog bli rätt rolig, ska skriva en projekthanterare med patrick.

Igår var det födelsedagsfest hos Åsa och sedan DömD-kravall, tror den kallas FörDömD eller nåt sånt, var rätt skoj tills jag blev helt sjukt trött...hemma vid två typ. Fick trevligt sällskap på vägen hem, en kompis från spexet jag inte träffat sedan det tog slut typ, var en trevlig avslutning. Ikväll är det glömd?, första året som patet men ska inte supa ner mig...är rätt seg som det är.

Funderar på att äta nåt och dra och gymma om en stund, piggnar jag förhoppningsvis till lite...annars kan det bli en kort kväll. Gymmade i tisdags...helt fel dag, var sjukt ur form men körde iaf. Har en ny tradition, gym följs alltid av fiskburgare. 4 fiskpinnar, 4 bröd, en stekt hackad lök och remouladsås, bra grejer :)

No comments: