Saturday, March 24, 2007

Antingen eller?

Igår var det glömd, rätt skoj, bra jobbat av nya cc. Var med om en va de värre dissarna, hon bara skrattade. Någon har även ryckt av mitt cc- och cq-märke från fracken. CC-märket kan jag köpa, det hör lite till, men cq...blä. Amatörerna på posten verkar ha gigantiska problem med att få min tv hit till ryd. I början av vecka fick jag en avi om att tvn finns i mjärdevi. I torsdags fick jag en lapp om att den finns på posten i rydc men jag var där idag och då fanns den fortfarande inte där. Amatörer. Slapp baksmälla men idag suger..blev uppringd av joosha, de behövde en till kastare och det var rätt bråttom så jag hann inte duscha. Ser ut som skit, ramlade på vägen dit och när jag väl kommer dit så frågar mäki om jag är duktig eller om han ska kasta...med allt annat så gav jag fan i hela härket och drog hem igen. Skräpdag. Förhoppningsvis en trevlig avslutning ikväll iaf, tapas hos miro.

No comments: