Sunday, March 25, 2007

Dygnsrytm åt helvete

Det var tapaskväll hos Miro igår och sedan blev det en jäkla massa guitar hero, skoj :) Blev tvingad av åsa att sjunga lite singstar också...traumatisk upplevelse ;) Nae när lärde mig mig hur det funkade var det faktiskt lite småkul tills jag fick en på tok för svår låt, jag körde genom den iaf men sedan var det inte kul längre. Guitarr hero däremot var riktigt skoj, jag och alex körde en hel radda med låtar så efter ett tag fick jag faktiskt rätt hyfsad snits på det där, lyckades mestadels pricka toner med fyra fingrar, kul att se att man blir bättre :) Blev nästan sugen på att köpa en ps2a och två guitarr hero...men så mycket pengar har jag inte. Jag försöker att inte vara materialist och tycker jag lyckas rätt hyfsat annars, men just nu vore det kul, dammit ;)

1 comment:

dev said...

Ja, köp en rosa!

Guitar Hero borde jag verkligen prova... med tanke på att jag klarat Amplitude på högsta svårighetsgraden (och det tog TID! men var skitskoj!) känns det som ett logiskt steg. :)