Tuesday, March 06, 2007

Gym

Fick pengar för ett 4-månaders gymkort av ma&pa i påskpresent så idag var jag och köpte det samt premiärtränade. Var ett och ett halvt år sedan sist och det märktes, jösses vad jag tappat i styrka, men det var riktigt skönt, nästan underbart. Låta tankarna flyga fritt och musklerna pumpa, otroligt avslappnande för hjärnan. Ska försöka köra 2-3 ggr i veckan nu i fortsättningen, komma igång igen. Värmde upp med 30min cykel, sen fick jag ett grundprogram av en kille i receptionen jag hade tänkt köra, verkade ganska bra. Borde man ge sig ut och jogga också när vädret blivit lite varmare och det är inte lervälling i hela spåret.

1 comment:

Anonymous said...

man springer ändå, leran skvätter fint upp på bena men de äre värt (: sen kan man fantisrea om småpojkar som springer efter då gåre hyffsat fort ;=