Monday, November 27, 2006

Javisst

Saker händer fortfarande, tyckte det började bli lite långtråkigt med någon form av inre ro överhuvudtaget i mer än en kvart så jag gjorde något åt saken, vi får se hur det utvecklar sig.

Var på provföreställning med spexet idag, det ser lovande ut :) Kul att engagera sig i något som varken är studier eller c, pröva något helt nytt. Ska göra häftet till nästa spex, känns som något jag faktiskt kan ganska bra efter nolleboken, kul att kunna bidra med något man kan. Kul att träffa nytt folk, nytt folk som är ganska annorlunda och nästan alla väldigt trevliga. Glad att jag gick med, en frisk fläkt i ett liv som verkade stanna upp lite.

Åkt på en hosta igen, senaste tre dagarna har jag hostat till lite då och då, hoppas det går över snart. Irriterande att ligga och hosta på kvällarna när man försöker sova och måste upp tidigt dagen därpå.

Var och såg nya bondfilmen med Fredrik, Alex, Therese och hennes kompis idag. Var riktigt bra, rekommenderas. Klart annorlunda bond jämfört med brosnan. Alla höll med om att det var en välspenderad hundralapp och Alex som hoppat över de senaste 3-4 filmerna såg gärna fler liknande. De har uppdaterat bonds karaktär en hel del och inte bara hans leksaker till den här filmen, en råare mer mänsklig bond. Slagsmålsscenerna såg ut att faktiskt göra ont också men den totala bristen på blåmärken var en liten miss. Jag hörde att de skulle bytt ut M och oroade mig en del för ersättaren men det visade sig att hon var kvar, yay. De får gärna göra fler Bondfilmer om de fortsätter i samma stil, Craig gjorde ett riktigt bra jobb.

No comments: