Saturday, November 11, 2006

Bra val

Var ett utmärkt val att vara nykter igår. Av ren vana tog jag en fördrink men kom på det efter en mun och ställde ifrån mig den vilket var tur det, kände svarta molnet börja samla sig. Resten av kvällen var helt vit men hade riktigt kul. Lyckades nog hitta de där spärrarna som normalt är påslagna när man är nykter och slå av dem iaf. Jag tror sittningen blev lite annorlunda än vad de tänkte sig, en aning mer oordnad och stökig men den var lyckad :)

Sen när den tog slut drog resten till HG, lärarna hade haft kinkysittning så det hade antagligen varit en intressant kväll där men jag kände inte för det utan drog ner på stan och snackade skit med lite folk till tolv, sen var det kudden och resten av helgen är det Pum Pum Pum..Pum pum pum, bleh. Vilken positiv överraskning det kommer vara att jobba med en kompetent projektledare sen någon gång.

En annan fördel med att ha en vit kväll är att man inte blir bakis, yay. Om alla är så här roliga iaf kan det bli fler, får se hur jag gör.

Alltid lika kul att ringa någon på morgonen och svaras av ett irriterat mumlande i stil med "grmpf". Ah, nu är man redo att möta en lång hård dag.

No comments: