Wednesday, February 21, 2007

En massa flängande

Igår så var det fettisdagen och det blev en semla i cerum, var där vid halv nio och lyckades undvika kön som ringlade sig resten av dagen, färsk semla, mums :)

I julas fick min syster två biljetter, av ma&pa, till "Hur tänker hon?" med Johan Rheborg och av någon outgrundlig anledning ville hon ha med mig, hur tänker hon? ;) Det var iaf igår det blev av så när jag konstaterat att min lektion 10-12 inte var på tisdagen utan onsdagen, öst ur mig div. mindre fina ord, åkt hem så var det dags att ta sig upp till stockholm. Middag på pizza hut, riktigt mumsigt, och sedan buss till Cirkus där det hela skulle utspela sig. Efter lite rugby för att komma fram till platsen så var det två trevliga timmar. Han var inte så rolig att man vek sig men han var rolig nästan hela tiden, riktigt bra och man fick lite lite mer inblick i den den mystiska kvinnliga hjärnan ;) Efter det var jag tvungen att få klart lite jobb så kom i säng vid 01-0130. Skulle vara på liu vid 10 så var väckarklocka på 05.45...wohoo. Halvt medveten om saker tog jag mig ner hit och försökte räkna lite komb.opt, gick faktiskt rätt okej. Det faktum att jag nästan förfrös under cykelturen från tåget till univ gjorde onekligen att jag vaknade till. Komb.opt till 12, hem och jobba, nästan klart, iväg och förbereda spex, panikcykla till dansen, skippa sista halvtimmen av dansen för att hinna tillbaks till spexet och se till så att de plockar ner foajén utan att förstöra precis allt, och sen hem. Nu ska jag jobba lite, måste få klart en sak. Blergh. Vill sova, kanske skiter i jobbet...

1 comment:

Anonymous said...

Du börjar bli som jag ju! :D