Friday, January 12, 2007

Skolarbete

ai-p rapporten blev efter mycket slit färdig och jag är väl inte nöjd men vi lär inte bli underkända, i slutet ville man bara bli av med hela härket.
Satt hela dagen idag med rut-uppgiften i pum men blev klar till slut, sedan på kvällen var det labb i komp.konst, hade en labb kvar och efter lite bristande moral hämtade vi inspiration från en annan, mycket snäll, grupps kod ;) (Edit: labben godkänd, kursen klar, wohoo!) Tog några timmar i alla fall så var hemma vid en stund efter 12-tiden. Traska hem i slask, bleh. Torrt eller snö ska det va.
fick svar på komp.konst-tentan, 5a, klart trevlig överaskning :) känns faktiskt väldigt skönt, var orolig för att jag skulle köra den.
Fick svar på mitt utkast till artikeln i speldesign också, han verkade ganska nöjd och ska nog lyckas bli klar imorgon. Hoppas kunna hinna med en del extrajobb, fixa bostadsbidrag och cykel, spela biljard med fredrik och sen kanske nåt på kvällen, vi får se vad jag hinner och orkar med. Skönt att saker börjar ramla på platts, hoppas kunna vila några dagar sedan, känner att det börjar behövas. Kanske skulle ta och åka hemhem ett varv...eller inte göra ett skit här nere...om jag håller det här tempot kommer jag ha några dagar mellan att saker är klara och att schemat börjar.

No comments: