Sunday, January 21, 2007

CQ-HG, Spexfolk och väder

Igår var det hgkväll med CQ, mellanfest hos emil o sen mer HG. Riktigt trevligt, kul o träffa CQ folket igen.

Det snöade(!) idag. Satt o jobbade med häftet till halv 7 och när jag kom ut var det ett iaf 3cm tjockt lager på allt. Wohoo! vintern är här tänkte jag och cyklade iväg till festen. Vad jag tycker om spexfolk, sån underlig samling människor :) Få fester man skrattar så mycket på som när en hög med spexare samlas...man mår så bra :). Drack några öl, åt mat och hade skitskoj några timmar tills det blev dags för hemgång vid en stund efter halv ett. Snön smälte! det duggregnade! dammit, jag föreslår att vi packar ihop hela link o flyttar till treriksröset, jävla håla vi bor i. regn och motvind. Ge mig en vinter som varar längre än 5 timmar! man kan ju bli deprimerad för mindre. Det var ju så härligt, och livsfarligt att försöka svänga tvärt, att cykla i snö igen...saknat det.

visade sig att 3 till spexare bor i det här huset :)

No comments: