Monday, January 29, 2007

Mer cykelfunderingar och brädspel

Japp, dags idag med. Var på väg ner till forumteatern i morse när en sak slog mig. Jag har mått ganska bra på sistone för att jag inte brytt mig om en sak, det har varit lite tråkigare än vanligt men har mått rätt bra ändå. Idag kom jag på varför det har gått så bra att inte tänka speciellt på det...har gett upp. Förhoppningsvis ändrar det sig om ett tag, får väl se.

Programbladet till spexet börjar arta sig, spenderat nästan hela helgen på forumteatern, kom hem vid 18 igår och lite över 23 idag, och det har gett resultat. Känns ganska bra, det ska iväg på onsdag och jag tror att jag kommer hinna bli klar med iaf en hel dag till godo.

Igår när jag kom hem så märkte jag ett dovt brummande som varierade lite lite men aldrig gav sig, så det tog ungefär fem minuter innan jag höll på att bli knäpp av irritation och bestämde mig för att fly. Det blev en brädspelskväll hos alex med mäki och erik nilsson, var riktigt trevligt. Planen var en omgång illuminati idag men det sket sig då spexarbetet drog ut på tiden mer och mer.

No comments: