Friday, January 26, 2007

Osäkerhet

Har pratat lite med moa om div. saker senaste tiden, bland annat osäkerhet. Alla har sina områden de är osäkra på men jag kunde inte komma på något jag är osäker inom, men jag tänkte inte mer på det utan mer att det visar sig väl snart. Och det gjorde det, kravall igår och strax innan de tände ljuset så försökte moa lära mig dansa foxtrot. Jag har inte dansat pardans alls sedan balen i högstadiet och då var det ju inte mycket, så det gick ju skit. Inte så förvånande vid närmare eftertanke men så långt tänkte ju inte jag igår utan gick o deppade till jag somnade. På spexets premiärsittning så ska man ha en dejt och det verkar bli en del pardans vilket jag till igår såg fram emot, just nu gör jag det också men igårkväll var jag riktigt rädd, funderade på att hoppa över hela sittningen men nej, det vore bara fegt. Visst att jag inte kan dansa men det blir säkert trevligt iaf. Det här att behöva prestera men att inte vara säker på att man kan det...jobbigt. aja, skitsamma. Man ska känna att man lever.

Sen blev det lite allmänt kaos inombords igår...jag är inte en så stabil person egentligen. Visst jag blir sällan arg/ledsen men kan deppa ihop. Som igår, dansen drog ut en massa annat skit jag trodde jag stoppat in i garderoben för sista gången. Om jag blir lika fånig nån mer gång får nån klippa till mig och säga åt mig att skärpa mig.

No comments: