Monday, October 23, 2006

fyra saker

Enbart för att visa hur fel Anders har(längst ner) kommer jag nu svara på de här.

A) Fyra jobb som jag haft / har
1. Supporttekniker på SEB
2. Unixtekniker SEB
3. Programmerare på liu
4. Programmerare på Instrument Control Sweden

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Monty Python: Quest for the holy grail
2. Sin Sity
3. The emperors new groove
4. Lord of War

C) Fyra platser jag har bott på
1. Spånga, stockholm
2. Skäggetorp
3. Alsättersgatan
4. BK Udda

D) Fyra TV-program jag tankar hem:
1. Dexter (man känner sig så normal)
2. Rome
3. Snooker
4. Prison Break

E) Fyra platser jag har semestrat på
1. Grekland
2. Spanien
3. Thailand
4. Oman (underbart, rekommenderas varmt)

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen
1. Bloggar
2. Wildfire Games
3. Nyhetssidor(BBC, N.Y Times, Al-Jazeera, DN, SvD etc)
4. Webcomics(Reallife, Wapsisquare, The devils panties, In the puddle)

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Mexikanskt
2. Asiatiskt
3. Grekiskt
4. Kan nog sammanfattas som icke-engelskt

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Min examensfest
2. Oman
3. Fiji
4. Alperna

No comments: