Sunday, August 27, 2006

Svart och slut

Igår var det svarta, min första. Förfest hos Miro, var väl där vid en stund före nio, trevligt att träffa lite folk man inte sett på ett tag igen. Sen var det iväg till en lekplats och vara barnslig ett tag, alltid trevligt med lite öl och likasinnade. Drog vidare till sillfrukost och sedan runda. Träffade mer folk, bland annat förra årets pils vilket var kul, trevliga tjejer. Lite x-krogvetare, x-SM och lite löst dravel man inte sett på ett tag. Riktigt kul. Jag tog det ganska lugnt. Gav bort ena ölen på frukosten, hoppade över vinet och ölen på rundan, mådde riktigt bra. Sen forslade jag hem johan som gjort illa foten och på väg tillbaks till skolan hörde jag ÖF gyckla, var väl inget vidare egentligen. Men fan va många de är, två rader och säkert 10-15pers i varje rad. Blev nästan rädd ju. I stort en trevlig dag. Letade efter en men hittade inte henne så jag drog hem och sov vid tio-snåret.

Folk verkar tröttna, inte orka eller inte ha tid att blogga längre. De som var med i CQ förstår jag, man hade inte mycket tid över och jag var rätt dålig på det själv. Men även de som
inte är med verkar tappat lite. Får se om Linus börjar igen, han la av en månad före nollep började. Har hittat Thereses blogg, hon var varit riktigt flitig, hållit på sen 2004. Jag vet inte, gillar att skriva av mig lite tankar och funderingar så kanske håller på ett tag till iaf. Får väl se hur många som kommer igång igen.

No comments: