Thursday, August 10, 2006

Allmänt whine och sprit

Tänkte whina lite om brist på tid pga cqarbete. Man är inte hemma speciellt mycket nu så blir att diska istället för att sova och tvätta och städa vet jag inte när jag ska göra. Men det är kul, man slipper tänka på annat och får träffa folket i cq som är riktigt trevliga. Dock så hade det ju varit kul att någon gång träffa någon annan, men det blir väl efter nollep om det här fortsätter.

Igår var det fadderifest och idag är jag bakfull, dvs en bra fadderifest. Det var kräftis, man fick öl, nubbe och kräftor som jag inte tyckte smakade nåt alls och Jenni tyckte smakade skit, dvs inga bra kräftor alls. Man fick i sig en hög iaf, måste ju grunda med någonting. Båda mina grannar var borta så jag och Simon delade på deras snappsar, 4 var istället för 2 var. Var riktigt god snaps också, flädersmak vilket inte gjorde det lättare. Jag hade planerat att ta det lugnt men jag blev rätt tankat. Men förbaskat trevligt var det, kul folk där och många att lära känna i andra fadderier. Mindre kul idag att vakna med baksmälla, har dock haft värre så är ingen jättejobbig men man har varit seg hela dagen. Och imorgon är det After-Skii, då ska jag ta det lugnare, annars kan nån slå mig så jag inte dricker mer. Jenni kan säkert göra det när hon druckit lite.

No comments: