Tuesday, May 22, 2007

SOF avklarat

Vårat kårtegebidrag artade sig under veckan och när allt skulle lastas på lastbilsflaket fredag eftermiddag så var allting klart. Vitkor gjorde ett riktigt hästjobb som byggledare, trots (i många fall) motsträviga pateter som byggare så fick vi ihop ett bygge, personligen blev jag lite imponerad över att vi inte behövde panikbygga under fredagen ;)

Jenni har en gigantisk post om SOF om någon vill ha mer detaljer.

Jag hade det lite slitigt ett tag innan sof men det ordnade sig med åsas hjälp. Tog torsdagen helt ledig(jag gick ur sängen för att äta, i övrigt rörde jag mig inte ur fläcken) och sedan festade jag loss under sof, bra för att rensa. Nu är det drygt 1½ vecka kvar tills sista tentan är klar, 2 veckor till sista inlämningen är inlämnad. Det är inte långt och jag tror att jag ska orka, bara bita ihop. Sedan börjar sommarjobbet, men det ser jag fram emot. Ska bli skönt att göra något annat än plugga ett tag, och ha kvällarna lediga, hinna komma ikapp med livet och få ordning på lägenheten.

No comments: