Thursday, May 10, 2007

Hur gammal borde du vara?

Hittat ännu en kul grej på bloggen jag tog förra listan från, räkna ut din vuxenpoäng. Jag borde vara 23.2 år så är väl ganska lagom :)

Var och såg på spex ikväll, liss:s sm-bidrag, var skoj :) Jag såg ett någolunda tidigt rep i söndags och det var större förändringar än jag trodde, men jag hörde av en kompis som jag jobbade med i baljan att en del kom från forum vid 7-tiden imorse så de hann nog med en del jobb :) Spexet, som var rätt skoj, slutade vid 2030 typ, vid 2045 så började Hot Fuzz. Väldigt absurd film :) Samma folk som gjort Shaun of the Dead, såg den hos Karja igår, som gjort den. Var precis min typ av humor, riktigt skoj.

1 comment:

Anonymous said...

haha, jag blev också 23.2 år. Vilket är väldigt nära sanningen eftersom jag fyllde 23 den 29:e mars!