Saturday, May 26, 2007

Sektionsaktivas

Så har ännu några dagar gått. Igår var det sektionsaktivas, var riktigt trevligt. Vi var ute på tok för sent med bokningar så det var fullt på de vanliga ställena, så vi fick ha den på GolfInn. Det var ett rätt trevligt ställe med rätt god mat, över förväntan, men ekonomin sket sig helt. Jonas tolkade Attentec som att de kunde tänka sig att betala drickan som de gjorde förra året, men vid igår lunch så fick jag höra att de inte alls ville det. Kul. Hade de sagt nej från början hade vi kunnat budgetera för att vi skulle betala allting, lite svårt när det går från 9k till 14k samma dag. Får snacka med revisorerna sedan. varför just mitt år? ... .... ... ........ .... .....
ser inte fram emot att springa runt och jaga efter folk så att de betalar heller. blir bara trött...det här med bli munk i tibet låter inte så hemskt längre.

edit: Om någon undrar så kommer det lösa sig, vi har pengar som var allokerade till att göra om cerum som vi aldrig rörde så året kommer gå runt. Och jag är eg. inte fullt så putt på attentec, bara lite

Sedan blev jag medragen ner på stan till något ställe av anders, hanna och fredrik. Var trevligt att träffa dem ett tag men stället vi var på sög. hårt. Vi drog dock rätt tidigt så jag var väl hemma vid två eller nåt och avslutade kvällen med att snacka med alex och emelie ett tag, så det var en trevlig början och ett trevligt slut iaf.

No comments: