Wednesday, April 11, 2007

Påsk och 300

Då har man klarat av påsken då. Klarat av och klarat av...har varit riktigt trevligt och har träffat en massa släkt och kompisar. I torsdags var det middag med gamla gänget, det blev ganska vått och några blev riktigt fulla, lyckad kväll :) Fredagen ägnades åt städning och allmän vila, skönt.
Var ute på kusinernas landställe i lördags. I söndags fyllde min morbror år så vid 00.10 var vi utanför deras fönster, de har landställe typ 15min bort från kusinernas, och sköt raketer. Sen firade vi lite med bullens korv, öl och jäger. Bra kväll :) Efter det var det dags för lite 50-årsfirande med den närmaste släkten, trevligt det med. Ganska tidig hemfärd då många var rätt trötta så var hemma i sthlm igen vid 8-9 på kvällen, trötta men glada.

Igår tänkte jag och en bunt se 300 spartans och sedan 300 på bio. Det var ett styrelsemöte inplanerat vid 19 så vi tänkte börja se film vid 1630 typ. Men folk var sena så vi var samlade först vid 17, sen med lite flams så var det för sent att börja se film, var lite synd, får se den en annan gång. Bion började vid 2115 och styrelsemötet drog ut på tiden pga, ibland ganska irrelevanta, diskussioner om motioner så vid drygt halv nio fick jag och linusson avvika för att ta oss till bussen. Filmen var nästan precis som väntat så jag gick därifrån nöjd och glad. Finns något för både killar och tjejer, de har lagt till en del bröst jämfört med serien filmen är baserad på och killarna är inte dåligt vältränade samt knatar runt i kalsonger samt mantlar. Ögongodis åt alla helt enkelt :)

No comments: